Przygotowania do debaty rozpoczęłyśmy od napisania sobie planu jej przebiegu.
Najpierw określiłyśmy cel - Uzyskanie informacji, jakiego
rodzaju narzędzia i możliwości mają młodzi obywatele demokratycznego państwa, które pozwalają im wpływać na
władzę.
Następnie wypisałyśmy sobie kolejne etapy naszej debaty. W trakcie planowania zadań ustaliłyśmy, że potrzebujemy 2 ważnych informacji w oparciu, o które poprowadzimy naszą dyskusję. Pierwsza z nich to czy młodzież jest świadoma swoich możliwości wpływania na decyzje podejmowane przez lokalną
władzę, druga, jakie problemy dostrzegają mieszkańcy gminy Sępopol.
Uznałyśmy, że najlepszym sposobem uzyskania informacji na postawione problemy będzie przeprowadzenie badania ankietowego wśród uczniów i absolwentów naszego gimnazjum a także wywiadu wśród mieszkańców.
Dużo tych zadań, a więc do pracy;)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz